fredag 16. november 2012

Borte bra hjemme best







Så herlig det er med fredag...stearinlys er tent, huset er rent og det blir total avslapping ihvertfall ikveld.


Jeg har sovet veldig lite de siste 3 døgnene. På 22 timers reise hjem  sovnet jeg i en stol i loungen på Schipol, kun i tre kvarter og det var det hele. Fikk lite søvn her hjemme før det bar rett på jobb i går og idag. Har jetlag, sliten nå men likevel lys våken. Regner med at jeg er så våken når jeg legger meg til vanlig tid at jeg ikke får sove. Trøtt men samtidig våken er en dårlig kombinasjon og det er det som er jetlag for de som ikke har kjent det på kroppen før, og jeg merker det mest når vi har flydd hjem fra vesten.

Uansett er det herlig å komme hjem... borte bra med hjemme best...

Fin helg til deg






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar