tirsdag 13. november 2012

One happy Island



Nok en herlig dag er forbi. Det har vært veldig varmt her idag, og det har regnet... I 10 minutter bare og da måtte jeg ta et regnbad. Det er regntid her borte nå men det betyr ikke at det regner hele tiden. På den uken vi har vært her har det bare regnet idag og det var bare et fint avbrekk.


 Vi har spist på hotellets resturant sunset grille her ikveld og den resturanten har blitt kåret til karibiens beste. Maten var god men det er mange gode resturanter i nærområdet også, så ikke et must å spise her. 


Nå litt slækk... Har ikke klart å snu døgnrytmen her borte og våkner ved halv sju tiden hver morgen. Det som imidlertid er veldig hyggelig er å våkne opp til plystringen til snurresprett. I hageområdet her står det bur med papegøyer og andre fugler og det er de som er opplært til å plystre som snurresprett. Artig dyr, snakker gjør de også, når DE vil. 


 Imorgen er det siste dagen her og vi fly r hjemover i morgen kveld. Alltid godt å komme hjem. Jeg er jo en som elsker hverdager...gleder meg til å begynne forberedelsene til jul. I butikkene her nede er det full jul alt med juletrær, pynt og stæsj. Kjenner nesten jula ringe inn litt nå jeg... Sees her igjen om noen dager, da er jeg back again. Klemklem









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar