onsdag 28. november 2012

Innekos





Hei og god kveld dere! Er dere i julemodus? Det er jeg. Har så smått begynt å ta frem noe pynt. Tar litt av gangen men i løpet av helgen skal det meste være på plass. 

Jeg synes det er vanskelig å få fine bilder nå om dagen for det er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb. Alle bloggere kjenner seg vel igjen der. Det får vel bli som det blir...bedre med noen bilder enn ingen...


Har dere begynt på julegavene da!? Neste uke skal jeg ta meg en fridag og drar på julegaveshopping. Regner med å få det meste i boks da...med god planlegging. Må bare være målbevisst og blir det tid til overs kan jeg se på alle andre ting...noen som kjenner seg igjen!?!

Torsdag alt imorgen og snart helg. Snart bare 3 uker igjen til julaften. Hei hvor det går!

Ha en deilig natt
                                                                           
                                                                                  ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar