søndag 30. desember 2012

Hjemme igjen!




Jeg prøver å suge til meg litt julestemning jeg... Ikke lei av jul i det hele tatt og vil ha julepynten så lenge jeg kan. Har nok noe med at vi har vært bortreist i noen dager og i  Spania er det ikke julestemning å finne. 

Koser meg med kaffe, interiørblader og julemusikk. 

Fikk kjøpt med meg en stooor eske med julekuler fra Spania som jeg skal ha på juletreet i loftstua neste år. Drassa det med meg som håndbagasje. Fargene er litt spesielle, men juletreet i loftstua skal få lov å være litt uskikkelig. En god ide er det å kjøpe julepynt  til halv pris nå. Selv om man må pakke det bort har en  jo glede av det i mange juler fremover.

Årets siste treningsøkt på meg nå snart. Skal bli nydelig å pumpe inn litt styrke igjen i denne skrotten. Har blitt altfor mye godteri og mat og altfor lite trim. Det kjens!

Sees her inne imorgen på årets siste dag!




1 kommentar:

  1. Deilig med en tur vekk.:))

    takk for det gamle.:)) ha en fin feiring.:))

    KLEM

    SvarSlett