torsdag 27. desember 2012

Svipptur til villajoyosa

Vi er på Solgården i nærheten av Alicante for å besøke mine svigerforeldre som jobber her i julen. Vi kom fra winter wonderland 2 juledag og det er lite som minner om jul her nede. 18 grader i skyggen og skyfri himmel riktignok men jeg er strippa for all julestemning.

Vi har spilt golf idag ( jeg er nybegynner ) på en 18 hulls bane i strålende sol. Begynner å få dreisen på den golfkølla og det gir absolutt mersmak.

Høstet appelsiner har vi også gjort, flere ganger om dagen. Jeg fant en juicepresse her i huset og appelsinlunden ligger like ved, så her presser vi appelsinjuice til frokost, lunsj, middag og kvelds. He he. Kjempegodt og sunt med friskpresset juice. Det blir nok av tid til kos og avslapping her også, mat og julegodteri.

Hjemreisen er like rundt hjørnet og jeg ser frem til å komme hjem til JUL til julepyntet hus og forhåpentligvis mer julestemning, igjen.

Ha en strålende fin helg der du er. Blogges snart igjen.



1 kommentar:

  1. Så herlig med en svipptur. Det er bare å kose seg så lenge den varer. Fortsatt god jul.
    -Vigdis-

    SvarSlett