fredag 25. januar 2013

Endelig F R E D A G









Heisan! Denne fredag ettermiddag nytes etter at en treningsøkt er unnagjort og sushi er fortært. Nå er det bare sofakos her i heimen ikveld. Har vært en hektisk uke. 

Igår stoppet bilen min midt i veien i rushtrafikken hjem fra jobb. Det var plutselig bomstopp. Jeg måtte vente bortimot 1 time før jeg fikk hjelp til å flytte og det er utrolig kjipt å sitte der å sperre nesten hele veien for andre biler og ikke minst kaldt. Tett dieselfilter, en filleting riktignok og ingen dyr affære heldigvis, men puh !! Bil er ikke min greie altså...

Skulle helst ha vært på interiørmessen nå. Gleder meg så til å se vårens nyheter men rekker ikke så jeg får smøre meg med tålmodighet og vente noen uker til. Snart kommer det masse lekkert i interiørbutikkene. I like! Har planene klare å male om loftstuen  og skal innrede den helt fra bunnen av. Loftstuen har liksom aldri blitt helt fix ferdig siden huset var nytt og jeg har angret hele tiden på den fargen som er der nå så her må det tas et tak. Derfor ser jeg litt på maleprøver nå om dagen.

Imens, ha en riktig flott helg ♥






De skjønneste fløtefargede rosene er fra våre nydelig venner i helga som var.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar