mandag 21. januar 2013

Festpyntet bord








 Et lite bildedryss fra helgens festpyntet bord. Jeg elsker de sarte fargekombinasjonene hvitt, beige, lysblått og natur og det enda mer nå, fordi jeg lengter til vår. Jeg får vårfeeling av disse fargene.

 Jeg er blå for tiden. Har planer om å ta frem symaskinen for å sy blå putetrekk men har ikke funnet stoffet enda. Blå kubbelys i de fleste lykter her i stua nå og blå hortensia. Lite som skal til for å lage litt forandring.


De beige linserviettene fant jeg på Kid og serviettringene er fra home & cottage. Har duker i fleng men liker ikke å bruke det, derfor bart bord.  





Lysestaker og blomsterpotter i sølv er fra Lene Bjerre




Bordeaux & Chardonnay glass er fra Riviera Maison og bestikk er kjøpt på Galeries Lafayette i Paris




Tallerkene står det ikke merke på men er kjøpt for lenge siden i en interiørbutikk som dessverre ikke fins lenger. 




Signature lys fra Skeidar





♥  ♥  ♥




Ha en flott mandag, vi sees her snart igjen!





1 kommentar:

  1. Såå nydelig bord!!Flink du er!!!Kan tenke meg det var en vellykket kveld!!:)Ha en fin dag!!Klem Guro

    SvarSlett