fredag 4. januar 2013

I eget selskap





Nå har jeg handlet inn deilig Sushi og annet snacks til kvelden. Hjemme alene kveld ikveld, men med guttene  ( hundene ) Og de spiser også gjerne sushi. Kan hende det vanker noe rester til dem hvis mor blir for mett, men ho blir sjelden for mett på sushi og da ser det dårlig ut for guttene ikveld gitt. Men hundesjokolade og markies er like stas å få selv om de fr det hver dag, og de er like HAPPY for hver bit. Kanskje ikke rart i det hele tatt, hvem blir lei av sjokolade...


Julepynten skal pakkes ned i helgen og det skal bli godt å få det bort nå. Juletreet skal få stå litt til,  det blir så bart og rart uten og lysene gjør det så lunt og varmt i stua, jeg gir det 1 uke til jeg.  

Ha en deilig helg da dere!





2 kommentarer:

  1. Det er kjempe godt med Sushi!!Ha en fin kveld!!Om jeg kan spør deg hvor du har kjøpt det flotte hvite skapet som er oppe på høyre side på bloggen?Hilsen Guro!!

    SvarSlett
  2. Hei Guro!:-) Skapet er kjøpt hos home & cottage. Det er cirka 3 år siden vi kjøpte det men jeg tror jeg så det der for ikke så lenge siden...

    Gro

    SvarSlett