søndag 6. januar 2013

På tampen av helgen...




Sånn helt på tampen av helgen måtte jeg bare legge inn et aldri så lite hundeinnlegg. Jeg har helt glemt å ta bilder av disse søtnosene i jula (stakkars dyr). Ikke lett å få disse to til å ligge stille og se pene og søte ut samtidig.


Idag har de blitt dusjet, skrubbet og stelt og nå er de så fluffy og fine og lukter alldeles godt. Og de vet når de skal bade, vær sikker! De løper å gjemmer seg og når jeg skal løfte den ene opp gjør han motstand og gjør seg så tung det går ann. Ha ha! Mye morro med hund.


Snart hopper jeg til køys, skal lese og har bare noen få sider igjen på den tredje og  siste boka til Fifty shades. Det blir godt å bli ferdig og nå skal jeg ha en lang periode uten noe bokprosjekt. Det tar jammen mye tid...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar