fredag 15. februar 2013

Hawaii - Yes!!! Soon!!!

 
 Om noen uker skal jeg ligge her, paddeflat i solen og tine opp kroppen.



God Fredag!

For en stund siden skrev jeg at vi skulle på en lengere reise og nå begynner det å nærme seg såpass at jeg har begynt å tenke mer over det. 


Ja, turen går blandt annet til Hawaii  på øya Oahu og Waikiki beach i Honolulu. Der har jeg ikke vært før og jeg gleder meg sååå.

Jeg ser for meg blomsterlenker, paraplydrinker og stråskjørt i hula hula land og jeg tar dere med meg for jeg skal blogge fra mobilen.


Vi skal til LA, San  Francisco, Las Vegas og et par andre store byer, samt besøke mange småsteder. Det blir en opplevelsesferie, storbyferie og strandferie i ett og konsert og Showbilletter i Vegas er bestillt.


Men nå er det endelig helg og jeg inntar sofaen straks...tror jeg blir der resten av kvelden og pleier min småsyke kropp.


Ha en flott helg!

 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar