mandag 18. februar 2013

♥home





 Hei bloggen og alle som leser. Håper dere har hatt en fin helg! Vi har fått sett alle tre Stig Larsson filmene i helgen. Vi satt like godt på film nr 2 rett etter den første. Spenning på høyt nivå...Ihvertfall for meg...  blir det for skummelt tar jeg meg bare ett par runder på stuegulvet...

Vinterferien har startet her hos oss og mange drar til fjells. Men ikke jeg...  må jobbe... men til helgen blir det hyttekos og det gleder jeg meg til. Har begynt å planlegge menyen allerede siden vi skal være så mange der.

 Litt lettvint men alikevel god mat er kjekt på hytta men ikke like enkelt bestandig. Noen liker ditten og andre liker dattten. Taco og Naschos er jo alltid innertier da syns nå jeg. Og det blir garantert pølsegrilling i hytteveggen hvis sola skinner..


Ha en fin uke og masse kos og glede til dere som har vinterferie





 Cathrine kom med nydelige tulipaner da vi feiret Valentines litt på etterskudd her i helgen.

Tusen takk vakre deg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar