søndag 19. mai 2013

Dette er sommer



En fantastisk fin sommerdag her idag og kvelden i går var magisk. Vi var hos venner å satt ute å spiste nydelig mat som de hadde laget og koste oss i timer til langt på natt.

Frysepinne meg trengte ikke jakke engang... Da er det perfekt sommerkveld.

Ikveld skal vi grille. Jeg har laget fløtegratinerte poteter og en grønn salat. Kvelden skal nytes, imorgen blir det regn. Da tid for innearbeid med nye lister i loftstua og så malingstrøk på vegg. Bilder kommer.


Ha en fin pinse videre fine leser.





2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Leser bloggen din fast, men er noen ganger vanskeligå legge igjen kommentar. Om det er fordi jeg er "anonym" (har ikke egen blogg) vites ikke!
    Du har ett vakkert hjem som flere burde se :)
    Har du/er du på Instagram?
    Sikker på at du vil få mange følgere :)

    Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis!

      Jeg må sjekke instillingene for å se om det kan være feil ved kommentarfeltet. Takk for tipset:-) Tror ikke det har noe med å gjøre at du er anonym og ikke har blogg.

      Jeg er på instagram men bare som meg og der er det ingen interiørbilder. Skiller litt på blogg og insta ihvertfall inntil videre. Instagram er sså enkelt og blogg er litt mer jobb, og da har det lett for å bare bli instabilder og null blogging har jeg tenkt. Men en skal aldri si aldri... Jeg mld deg da ihvertfall Vigdis:-)

      Klem

      Slett