mandag 13. mai 2013

ELIE SAAB - dagens tips






Hei dere

Dagens lille tips må bli denne duften fra Elie Saab. Den har jeg brukt hver dag i det siste og er helt forelsket. Frisk duft av blomster, ren.


I helgen har vi vært en tur i Fredrikstad  og når vi var der var veien kort til Sweden, så da ble det Harrytur også. Feiret bursdag til Nickolai i går med hele slekta og og idag har jeg og en venninne shinet opp huset her. Ikveld en treningsøkt med GRIT! Jada! Det har gått i ett. Me like!

Nå er jeg igang å planlegger menyen som jeg skal ha når jentene kommer til meg senere denne uken. Treretters pleier vi å ha og jeg elsker TAPAS.

 Nå skal jeg runde av kvelden med friske jordbær og vaniljekesam og krype under dyna, vi blogges snart igjen.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar