onsdag 8. mai 2013

Friske urter

Litt fra kjøkkenbenken nå idag. Jeg elsker frisk basilikum. Lager ofte salater og har fått helt enkelt dilla på basilikum som setter en god frisk smak på maten, det blir det lille ekstra.

Derfor er planen å lage meg en liten urtehage med mynte, gressløk, rosmarin, persille og basilikum som krydrer maten vår i sommer.

I øspøs regnevær kom Mr G hjem med nye rottingmøbler nå ikveld. Jeg ble så glad og de er så fiiine. Gleder meg til å sette de ut når sola kommer og gjett om jeg skal kose meg i go`stolen men blader og aviser i sommer da!! Samtidig som jeg nipper til et glass hvitt eller en iskald Pepsi max med isbiter. Yes! Jeg ser det for meg og I`m looking forward!!!
 

Fri igjen imorgen og dagen skal nytes uansett vær! 

Ha en nydelig kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar