søndag 2. juni 2013

summer in my garden







Her er det sommer...fantastisk med sol og varme. Hele helgen har vært strålende og alle måltider har blitt spist ute i hagen.


Jeg har handlet inn masse nye vintergrønne planter etter at vinteren har tatt knekken på mange planter og nå kommer det til å bli så fint igjen.


En del av plenen må byttes ut og snart ruller vi ut ny plen her. Jeg blir dårlig humør av å se på brune planter og svidd plen. 


Det har vært ubudne gjester i garasjen. En katt har gått inn der når porten sto åpen og etter min hoderegning er det trre dager siden. Idag hørte jeg febrilske mjauuuu ett sted men fant ingen katt. Etter å ha lett etter katta fant jeg henne på en hylle høyt oppunder taket til loftgarasjen. Stakkars pus, utsulta og tørst etter 3 dagers innesperring. Rart den ikke har mjauua før, det burde jeg da ha hørt!?


Jeg skal pumpe litt om et par timer og etter det er det 12 runder på stadion. Det er akkurat 5 km, samme distanse som Jomfrulandsløpet som jeg har som mål å delta på i sommer.


Ha en kosli søndag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar