onsdag 29. mai 2013

Looking forward







God kveld i stuen


De ekstra fridagene i mai er over og nå er det bare å telle ned til ferien. Det er bare litt over 4 uker til jeg starter ferien, gleeeeder meg.

Hatt det travelt siste tiden derfor lite nytt på denne fronten. I helgen var det utdrikningslag for min kjære svigerinne, samme helga hentet jeg hjem min splitter nye bil og på turen hjem MÅTTE jeg stoppe på Riviera Maison i Sandvika. Jeg e l s k e r den butikken.

Mr G fikk kaffe og cookies av verdens søteste Riviera Maison- jenter og fikk bord og stol slik at han kunne sitte å jobbe, mens jeg ruslet rundt i butikken og hadde god tid.

Det ble noen poser, kan ikke gå tomhendt derfra.

Prosjekt loftstue...det tar tid men i løpet av helga er vi vel ferdig...det spørs på været forresten. Solen skal nytes utendørs, i hagen og prosjekt loftstue utsettes nok en gang.

Og dere, et lite tips: Appen Endomondo er super å bruke når man er ute og løper. Jeg brukte den i går og fikk full oversikt over treningsøkten. Fantastisk! Gleder meg allerede til neste tur.



Happy onsdag











1 kommentar:

  1. Fine bilder du legger ut, og appen skal lastes ned :)
    Jeg er stor fan av Riviera Maison (har besøkt butikkene i Amsterdam, Haag og Hamburg) og er jeg i Sandvika, må jeg innom :)
    Ha en fortsatt fin kveld, og la oss håpe det blir sol og sommer øyeblikkelig. Det er 1 juni til lørdagen :)
    Vigdis

    SvarSlett